Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli u učinkovitoj navigaciji i izvršavanju određenih funkcija. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima pod svakom kategorijom pristanka.
Kolačići koji su kategorizirani kao "Potrebni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcija stranice....
Potrebni su kolačići kako bi se omogućile osnovne značajke ove stranice, kao što je pružanje sigurne prijave ili prilagođavanje vaših postavki pristanka. Ovi kolačići ne pohranjuju nikakve osobne podatke.
Funkcionalni kolačići pomažu u obavljanju određenih funkcija poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.
Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji stupaju u interakciju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju informacija o metrikama kao što su broj posjetitelja, stopa napuštanja stranice, izvor prometa itd.
Kolačići izvedbe koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa učinkovitosti web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.
Oglašavački kolačići koriste se za pružanje prilagođenih oglasa posjetiteljima na temelju stranica koje ste prethodno posjetili i za analizu učinkovitosti oglasnih kampanja.
U četvrtak, 7. lipnja 2018. na ekskluzivnoj gala večeri Superbrands Hrvatska dodijeljena su priznanja najboljim brendovima 2017./2018.
Dodjela Superbrands priznanja započela je crvenim tepihom postavljenim u čast 27 najboljih brendova, a koje su odabrali članovi Stručnog vijeća Superbrands Hrvatska, među kojima je i naša Voditeljica marketinga Lučana Ponoš kao član Stručnog vjeća za kategoriju Business. Članove u kategoriji Consumer i Business ove je godine činilo čak 48 stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa, koji su ocjenjivali umijeće uspješnog brendiranja.
Superbrands organizacija sedmi put zaredom u Hrvatskoj odala je priznanja iznimnim brendovima.
Nezavisni autoriteti za brending koji djeluje u 88 zemalja svijeta, na lokalnoj razini, prema izboru Stručnog vijeća brendove su ocjenjivali prema četiri važna kriterija: razlika, kvaliteta, pouzdanost i emocionalni naboj. A upravo su to razlike u kojima se diferenciraju najbolji.